原本為期兩年的「工作假期」(working holiday) 變了在長駐在英國工作,皆因享受離家很遠的感覺。

有時候與家人相距遠一點,大家的關係反而會近一點。


Monday 31 May 2010

安頓後不再偷懶


真是辜負了大家的期望!

自從我排除萬難回到香港,經過一輪轟炸式上班見朋友探親戚吃喝玩樂的忙碌生活後,返回倫敦又忙於安頓新居的一切和將工作重新推上軌道,已有整整一個半月沒有更新網誌...

陸續收到朋友、家人,甚至是網友的查詢,大家都以為是不是連結出現了問題或網誌又搬了家沒通知大家,真的令我很慚愧~

其實只是現實生活上太多東西要兼顧,有機會停下來的時候又想偷懶一下,所有叫大家久等了!

好啦,就由我的新居開始談起 -- 從香港回倫敦後我直接搬進了在 White City 的新居,喜歡這房間空間大陽光又充足,還有一個只能從我房間才能走到的小小陽台 (也就是說這也是我的「私家地方」)。

雖然還是要跟人共用廚房和浴室 (單位共有三間房),不過對於我來說擁有屬於自己的、舒適的小天地就可以,同屋的人合得來的話多說兩句、不喜歡的話互相當透明就可以,我反而不太在乎。

打算在這地方安頓下來,不再做「遊牧民族」了。

好好地將房間布置了一下,慢慢和大家介紹。

8 comments:

Jimmy said...

間房好大喎~~

Charlie said...

真係以為你放棄左個 blog啦~ welcome back!
你間房真係好大,仲有露台, 好羨慕, 咁大個人未試過自己一間房,幾$租? 可唔可以影張相睇下?
不過, 我都係比較鐘意你之前俾屋頂個間!

Kay‧琪‧姑 said...

Charlie: 我會努力補文架啦!我會慢慢詳細介紹我間房,你等睇我update啦!:)
我都鍾意俾屋頂,不過呢度四四正正,好開揚 & 光猛,所以我都鍾意~

Jimmy: 都ok大架~

Unknown said...

我仲以為你返左香港唔捨得返英國呀!

Kay‧琪‧姑 said...

Shiu Hong: 我暫時只會返左英國唔捨得返香港架咋!哈哈!

Yunis said...

我以前住o個個房都係咁樣, 不過窗台放公仔, 夜晚放裝著各種飛蛾的膠樽~

Kay‧琪‧姑 said...

Yunis: 點解會有裝住飛蛾的膠樽... 你養的嗎???

Anonymous said...

Hi 慳妹,差唔多睇晒你個blog喇著實獲益良多而我就會係9月尾出發去london working holiday 喇對住同搵工有啲擔心但係你個blog 又冇乜點提到喎(歐遊再歐遊,迷路到歐洲)可以指點一下迷津?我有已经有一個double room响Zone 4 Brent cross 嘅offer ,要£450個月但當然想搵個再近啲平啲嘅alternative 喇(你間房好大好四正)其次係你搵工嘅心路歷程係點嫁?淨係知你係香港做编辑我都叫做傳媒人,做media agency你係做短工所以可以歐遊再歐遊?希望你可以見到里個msg (你個同fb好耐冇update 喇喎,希望你安好)及解答我此陌生人感謝Augo