原本為期兩年的「工作假期」(working holiday) 變了在長駐在英國工作,皆因享受離家很遠的感覺。

有時候與家人相距遠一點,大家的關係反而會近一點。


Saturday 11 September 2010

見血會頭暈

我常常覺得,自己是個勇敢的中國人,血腥的場面難不倒我。

沒想到「血呀,我暈啦!」這樣孱弱不中用的情況會出現在我身上。

周末晚上跟朋友到了 Camden,竟然在夜店中看到有人被打得滿頭滿臉是血,裇衫也被扯得稀爛,畫面震撼得令我目瞪口呆,即是反應是對朋友說要立即離開那個恐怖的地方。

邊走邊有點噁心的感覺,憋著氣不讓自己吐,卻感到眼前一黑快要暈倒... 趕快找了個地方坐下,休息了一會想到外面等電召的士,走了幾步卻終於整個人沒了知覺,幸好扶著我的朋友們沒讓腿軟的我倒地,坐下了又吸了幾口新鮮空氣的我才清醒過來。

經過綜合分析,我們幾個人整晚都喝得不多,也杯不離手,所以我一定不是醉了,也不會是飲品出了問題。唯一理由是我當晚沒正正式式吃晚餐,但也不致於令我餓暈了嘛!加上我的反應是看到那個「血人」後的反胃感覺引伸出來,所以我認為自己接受不了現實中的血腥,簡單來說是被血嚇暈了!

連自己也不敢相信,我是如此不堪一擊。

7 comments:

Gertie-Yunis said...

我自己撞穿頭流到成面血時第一時間照鏡: "嘩! 塊面好白呀! 啲暗瘡都唔見晒呀!" 反而爸爸撞穿額頭流血時我就手騰腳震唔知點算... 但未致於見血頭暈囉~

早幾天吃蘋果吃到見到條BB蘋果蟲, 我沒有尖叫, 還和牠say hi, 當然立即掉到垃圾桶去啦, 然後... 真的反胃反到想嘔, 只是嘔不出! 因為不想把午飯都吐啦~!

Kay‧琪‧姑 said...

哈哈,係啊,我跌穿下巴都冇驚,仲覺得好好笑 & 的士都唔搭搭巴士去醫院!我都唔知原來自己咁渣的...早幾日我在facebook見到有香港朋友寫食麵包時發現有條生「鹽蛇」(放o係屋企隔夜俾佢走左入個袋)添呀,呢個應該係最驚!

Gertie-Yunis said...

我試過在馬來西亞買了包餅乾回來, 打開發現兩隻小蛋子, 一隻俾媽咪整爆咗, 一隻放在雞精瓶裏, 隔天就生了隻粉紅色鹽蛇BB! 仲認咗我哥哥做媽咪, 哥哥一嗌BB, BB就走上佢隻手度! 我餵佢食紅蟲佢唔肯食, 哥哥餵佢佢就食! 不過媽咪唔俾養, 要放到樓下公園仔, 仲要有"eng on", 嚇到佢跑番上哥哥隻手度, 可惜都係唔帶得番屋企... 應該俾eng on食咗lu... 哥哥仲擔心咗好耐...

Kay‧琪‧姑 said...

嘩,鹽蛇你地都養,仲俾佢爬上手,好勁!我諗我會嚇死左...

Gertie-Yunis said...

鹽蛇好可愛o架! 去馬來西亞邦閣鳥住渡假屋, 走廊啦, 房間天花板啦, 通通都係鹽蛇, 大中細都有, 幾可愛呀! 其他女團友個個咿嘩鬼叫, 我同媽咪一啲都唔驚, 因為細個屋企成日都有鹽蛇~
其實呢, 只係細隻版o既蜥蜴, 頭舌似蛇, 眼似龜, 益蟲o來o既, 好細膽o架~! 仲成日一家大細咁行動, 幾溫馨呀!

Kay‧琪‧姑 said...

我都知鹽蛇係益蟲,但唔覺可愛囉... 我細個住既屋企都有鹽蛇,但我見極都仲係好驚!其實我對於爬蟲類都非常抗拒,覺得佢地d皮好核突... 鱷魚皮蛇皮手袋皮鞋都唔會用,何況俾佢地上手!!!

Unknown said...

這麼近那麼遠

round the same time went to Camden. There was covered with a big amount of dried blood.

Was that from same accident you witness?