原本為期兩年的「工作假期」(working holiday) 變了在長駐在英國工作,皆因享受離家很遠的感覺。

有時候與家人相距遠一點,大家的關係反而會近一點。


Tuesday 17 August 2010

飾物寄生牆


某天靈機一觸,想起只而數個貼牆掛勾,我就可以將房間內一扇不會打開的大門,化成我的零星飾物的「寄生」之處。

亂中有序地在門上貼上掛勾,用來掛長長短短的頸鏈;找來數支幼幼的竹籤搭成「橋」,就可以掛上耳環;還有戒指和顆粒狀的耳環,都放在小袋子裡掛起,看起來好像很有心思但其實五分鐘也用不到的「飾物牆」完成!

同屋還說我有藝術天份呢~ 我自己也十分滿意!

4 comments:

Gertie-Yunis said...

嘩真幾係幾靚喎~
我自己就冇乜頸鍊啦, 尤係咁長咁大揪~ 有的都係短的, 但好少戴. 反而耳環就一大堆~

Kay‧琪‧姑 said...

我唔鍾意戴短頸鏈,成日好似箍住咁... 不過我d野都係擺多過戴,哈哈!

小腳板 said...

哈哈...我由你yahoo blog 跟到依家架...
仲記得你同我同一日生日, 所以, 同你講聲 "生日快樂!!!"

Kay‧琪‧姑 said...

多謝呀!我遲左,不過都補祝你生日快樂~