原本為期兩年的「工作假期」(working holiday) 變了在長駐在英國工作,皆因享受離家很遠的感覺。

有時候與家人相距遠一點,大家的關係反而會近一點。


Tuesday 31 August 2010

同住難


跟本來互不相識的人分租單位,有時真的要看彩數。

大家生活方式、作息時間不同,很多時候都要互相遷就。還有就是凡事要顧及別人感受,大家相敬如賓才能和和氣氣。

現在的同屋算是不錯,但也有叫我吃不消的地方。不知道究竟是我的同屋,還是他們的朋友,總之有些人總是不愛惜家裡的物件,尤其是廚具,碗碟幾乎沒有一隻是完整的 -- 不是崩了就是裂了。

我不喜歡用破了的碗碟,覺得不衛生,自己買了一隻「私家碗」,卻不知是被誰拿了去用,碰崩了一大塊。我看了很心痛,不只是因為金錢問題,更覺得才三個月一隻好好的碗已被弄破了,很浪費。

還有有些人真的很邋遢,我自己不是個超級整潔的人,但用過的碗碟刀叉可不可以洗乾淨才放到碗架上呢?不時看到明明應該是放清潔食具的碗架上放到仍沾有飯粒、醬汁漬的食具,感覺真的很嘔心...

我用私伙的好了,但你們別碰我的私伙東西好嗎?難度真的要我將所有東西都收起放櫃裡嗎?

6 comments:

hkoutsider said...

this is one of the most annoying part for flatshare!

HELEN said...

我住個幾個月0既女子宿舍, 當時要開會分工打掃..後來d "整潔要員"走咗 (包括我..hoho, 我會整亂自已間房但唔會整亂公家地方), 個廚房就好污糟lu

我有d性別歧視...係唔係你有雄性flatmate呢...佢地可能係係令破壞依家屋0既清潔0既原兇

咁冇辦法, 為咗衛生, 你要收番d私伙野la

Kay‧琪‧姑 said...

hkoutsider: tell me about it... :(

HELEN: 係.. 雄性 flatmate,仲有佢既雄性朋友!!但我都試過有同屋企理過我!有時一齊住真係唔想搞到樣樣野都要收埋私用咁...

hkoutsider said...

唔知係咪文化差異, 我覺得西方文化好似沒有尊重公家地方的概念, 雖然有例外,不過我當然係概說。

gracx said...

我覺得同文化背景冇關,係人既問題.
同中國/香港人住得試過,同外國人住又試過.2種都1樣咁污穢.又唔掉垃圾又亂用人地既野仲要唔洗返乾淨!真係咩都試過.
最緊要係識保護自己既野,咩都收埋晒唔俾佢地用!

Kay‧琪‧姑 said...

我都覺得係人既問題... 特別可能係同人share flat / 住宿舍既人都比較年青,未去到深深體會到搵食艱難要愛惜物件,同埋要顧及他人感受既階段!又或者佢地都唔當呢個係自己既家,所以更加冇所謂...
我都知收埋d野有幫助,但成日收收埋真係好冇「家」的感覺...