原本為期兩年的「工作假期」(working holiday) 變了在長駐在英國工作,皆因享受離家很遠的感覺。

有時候與家人相距遠一點,大家的關係反而會近一點。


Wednesday 18 August 2010

港式生日禮物


今年收到的第一份生日禮物,其實有一半是厚著面皮問人拿的,哈!

「提醒」朋友我生日快到,語帶命令地說要生日卡加一包即食麵做禮物。一不做二不休的朋友為我寄來一個箱子,裡頭有即食麵五包,還有話梅、陳皮、芒果乾等零食,更附送《歲月神偷》DVD 一隻,真是很有香港風味的禮物!

芒果乾很快被我吃完了,其他的留著慢慢品嚐吧~

4 comments:

hkoutsider said...

我都喜歡芒果干 有時口痕起來去tesco都照殺 其實tesco個d都唔錯架

Kay‧琪‧姑 said...

我又冇試過tesco 喎!! 不過咁難得有得食特別好味d架~

Vivian Tong said...

Hi Kay

I have read your blog over 1 year, but the first time to post a comment. Nice to meet you here. It's my dream to live in UK. Hope it will become true soon. lol.

Your frd treat you well lei!
Take care ar

Vivian

www.nomorelittlepieces.blogspot.com

Kay‧琪‧姑 said...

Thanks for leaving me a messgae, please come & comment more ofter!! Yes I'm lucky enough to have some very sweet friends. You take care too & let's work on our dreams! ;)